PAPARAN IKLAN TERKINI

Wednesday 14 March 2012

One Piece...GILA GEMPAK!!!!

Onepiece
  
Onepiece ni merupakan siri anime yang terkenal di Jepun dan seluruh dunia. Sinopsis

                                                

Dalam usaha untuk menjadi lanun yang terhebat di dunia. Monkey D. Luffy, telah menelan dan menguasai kuasa getah yang mana seluruh badannye menjadi getah melalui buah setan. Untuk menjadi yang terkuat Luffy perlu menuju ke grandline dalam usaha mencari One Piece, harta yang termasyhur di seluruh dunia.( dikatakan sape yang miliki One Piece akan dapat kawal satu dunia)  

Sekarang ni onepiece dah sampai episode ke 659(manga die je huhu) lagi lamer dari manga naruto..fuhhh tapi jalan cerita die xpernah membosankan . luffy ni agak sengal n slalu je cari masalah kat maner je dia pergi. Dengan ditemani nakama nye atau teman seperjuangannya luffy dalam misi menjadi Raja Lanun.. kawan2 Luffy setakat ni adalah  Nami, Zorro, Sanji, Usopp, Robin, Franky, Chopper, dan Brook..

Tuk anime dia kenapa aku minat sebab cerita ni sentiasa ada perkmbangan dan teknik2 berlawan yang pelbagai..xpernah jemu nak nengok anime dia.. dan setiap konflik yang terjadi merupakan konflik yang besar2 yang xdijangka berlaku,,,sememangnya One Piece menghidangkan kejutan yang melampau!!!!!!!!!

Kali ni xde tapi2 hahaha…cerita n paling best bagi aku..sebab banyak info sains yang diajar dalam ni walaupun kebanyakan jalan cerita xlogik…sebagai contoh keadaan kawasan laut dalam yang memiliki pusaran air yang berbeza di sebabkan gunung berapi dasar laut..memang fantastik sangat.

K dah la tu citer pasal cerita Onepiece ni..nak tau lebih lanjut checkup kat mangareader.net or mangastream.. stay cool!!!


No comments:

Post a Comment