PAPARAN IKLAN TERKINI

Wednesday 14 March 2012

Naruto Shippuden!!!!

Naruto


Naruto ni merupakan antara siri anime yang terlama di jepun. Sinopsis


                               

Sebelum Naruto(watak utama) dilahirkan, seekor musang syaitan telah menyerang Hidden Leaf Village aka kampong naruto. Hokage keempat pada masa itu yang merupakan bapak naruto telah mengurung setan tu dalam badan naruto…kira cam saka la ni huhu,, lepas kejadian tu naruto telah dicaci maki dan dipulaukan orang kampong. Namun disebalik kekurangan dalam ninjutsu naruto mempunyai satu matlamat untuk bergelar hokage dan diakui orang ramai sebagai ninja terhandal.

Sekarang ni naruto dah sampai episode ke 577(manga die je huhu) perghh macam maner la penulis dia kishimoto tu perah pale hotak dia tuk piker semua ni marvelous!!! Epik cerita kali ni paling diminati peminat setia naruto kerana melibatkan banyak watak2 yang hebat2 dan kemajuan naruto yang xdapat dijangka yang paling penting banyak fighting daa dari cakap2 huhu best2..

Tuk anime dia kenapa aku minat sebab fighting dia lebih nampak futuristic dan lebih banyak ninjutsu yang ditayangkan. Dan sebarang kekeliruan dalam manga dapat difahami dekat dalam anime naruto coz die ade ulang tayang citer2 sebelum naruto lahir..

Tapi!!!!!!!!!!!!!! Ada tapi daa… yang xbestnya kalo anime ni korang download punye la lama… sekali nengok2 die cita bende yang xde kaitan langsung ngn kehidupan naruto…kire diorg sajer2 je la buat bende tu.. tu nnt wat korang menyampah..jalan penyelesaian..tggu je orang lain download..kite seduttttt je huhuhu..

K dah la tu citer pasal cerita naruto ni..nak tau lebih lanjut checkup kat mangareader.net or mangastream.. stay cool!!!

No comments:

Post a Comment