PAPARAN IKLAN TERKINI

Tuesday 13 March 2012

Bloggers terkenal!!!



Ape tu Justkhai????haaa jangan nak buat2 xtau. Sebelum aku blogging lagi aku dah tau coz blog ni adalah yang termasuk dalam top 20 blogger paling popular di Malaysia. Aku pun sebenarnye xtau blog ni popular, sebelum ni aku juz bace oh! Tidak dan oh! Artis sebab kebanyakan cara penulisan dia senang dibace dan maklumat yang disampaikan ringkas n padat..

                                                                         Oh! tidak


Belek punye belek baru dapat tau. Rupa2nya kedua-dua blog ni berpaksi pada satu bumbung n the founder is Khai. The one that created Justkhai. Justkhai ni popular sbb

1)      penulisan yang ringkas n menarik
2)      maklumat yang padat dan berguna
3)      suka tolong bloggers2 yang baru nak naik
4)      yang penting bila khai ni salah bagi maklumat die akan cepat2 update dan mengaku kesalahan dia..this the best bro..bukan cam blogger adukateruna dah tau salah kutuk sultan xnak ngaku..
5)      die sempoi n akan jawab ape je persoalan yang blogger lain mahukan..
6)      always layan comment2 yang ada
7)      hormat followers die

tulis banyak2 pun buat pe kan hahaha..ni la setakat ni yang aku tau sal khai ni. Tapi ni semua pendapat aku maner tau korang pun ade pendapat lain kan..stay cool!!!!

P/S : Khai ni dah kaya sekarang siap ada Kia Forte haha saper nak mintak derma mintak kat dia k… Khai jangan marah k just kidding

No comments:

Post a Comment