PAPARAN IKLAN TERKINI

Wednesday 14 March 2012

Bleach pencuci tandas hahahaha

Bleach


Bleach ni merupakan siri anime yang tersenarai dalam top ranking oleh peminat mangaka. Sinopsis

                                                    

Ichigo Kurosaki yang dapat melihat hantu di sekeliling nya,namu perkara tersebut tidak dapat mengubah apa-apa dalam kehidupan Ichigo yang membosankan, sehinggalah kedatangan Rukia dari Soul Society dalam misi memburu Hollow( roh jahat yang berkeliaran memburu manusia.Dalam usaha untuk menyelamatkan keluarga Ichigo, Rukia telah meminjamkan kuasanya kepada Ichigo. Kesemua kuasa Soul Reaper Rukia telah disedut oleh Ichigo. Sejak daripada itu Ichigo bersama2 Rukia memburu Hollow.

Sekarang ni Bleach dah sampai episode ke 484(manga die je huhu) lamer jugak la cam manga naruto..fuhhh tapi jalan cerita die xpernah membosankan . Bleach ni best sebab die fighting pakai pedang huhu..sangat2 klasik fantasi yang ditunjukkan..

Tuk anime dia kenapa aku minat sebab cerita ni sentiasa ada konflik2 yang besar, yang xdisangka2  dan Ichigo ni akan meningkat kuasanya tiap kali konflik berlaku.

Tapi yang xbestnya sekarang ni Ichigo dah makin xseronok di baca,,.lebih kepada cakap2 dari fighting tapi epik kali ni menampilkan konflik yang tidak dapat dijangka peminat bleach..perlawanan antara Soul Society dan kawan lama mereka….nantikan!!!!!!!!

K dah la tu citer pasal cerita Bleach ni..nak tau lebih lanjut checkup kat mangareader.net or mangastream.. stay cool!!!


4 comments:

  1. ni haa aku bagi link kalo nak nengok anime k...http://www.goodanime.net/

    ReplyDelete
  2. aku tengok kat len..
    wek.. aku wat dlu entry tu b4 jmp yg ko..
    x taw lak ko ade blog

    ReplyDelete