PAPARAN IKLAN TERKINI

Monday 12 March 2012

My Favourite shows....

Kali ni aku nak cerita tentang rancangan kanak2 yang aku slalu nengok dulu huhu..kat bawah ni aku senaraikan k satu2 rancangan mengikut favourite aku,

1)      Digimon



Digimon ni best sbb die punye binatang leh cakap haha..aku pun pelik biler nengok citer ni tapi budak2 kan ape kesah..

2)      Doraemon



Doraemon ni mesti semua orang dah tau… kisah tentang robot dari masa depan yang datang tolong sorang budak yang lembap.. mase dulu mesti korang penah tanam angan2 nak dapat robot ni satu kan huhuu..

3)      Dragon ball



Dragon ball ni dari komik sampai rancangan die semua aku kumpul hahaha..coz rancangan ni pasal fighting yang hebat.. tapi sejak keluaran dragon ball lepas majin buu dah jadi xbest..erkk jalan citer bosan sangat. Sampai sekarang aku minat lagi sampai semua games dragon ball aku beli,, tapi tuk men dalam psp je la huhu tu je yang den ado. Nak wat camner kan,,, J

4)      Power Rangers



Power Rangers ni dulu tiap kali sabtu or ahad xingt la tapi yang penting pukul 5.30 ptg mesti dah terpacak depan tv nak nengok power rangers. Dulu nengok best tapi skrg dah besar ni baru perasan citer die konsep summer samer je ade hero ade orang jahat fight2 dah abez..yang penting diorg ada megazord yang awesome

5)      Detective Conan



Detective conan ni xde kuar kat tv mase aku kecik tapi skrg dah de.. aku kumpul sajer wat koleksi. Ni la satu2 nye rancangan yang penuh dengan info bukan juz sekadar fantasi berkaitan ngn reality..good2


6)      Spongebob Squarepant



Spongebob ni tentang hidupan laut kat bikini bottom.. semua orang mesti tau kan tentang spongebob ni.. but cite ni juz for fun je because bnyk bende dalam spongebob ni xbaik budak2 ikut.. cam Patrick pemalas giler…spongebob yang sengal,,, n Mr Crab yang haji bakhil hahahaha.

7)      Onepiece



Haa ni satu lagi rancangan yang menyelitkan info2 tentang sains dalam pembuatan cerita diorang. Onepiece ni sekarang tengah top kat jepun n seluruh dunia but baru2 ni lepas onepiece kluar agak lambat dah jatuh ranking daaa.. but yang penting nami sgt2 cantik dan mantap!!!

8)      Beyblade



Beyblade ni mase aku kecik2 dulu dah lakukan satu fenomena besar kat seluruh Malaysia,, hampir satu Malaysia terpengaruh ngn permainan beyblade ni.. sumernye bawak ke skola la nak bertarung beyblade huhu..tapi bagi aku xdapek la cek..kene tggu duit raya baru lah boleh beli..tu pun yang murah punye..beyblade ni sebenarnya cam gasing je..tapi di modenkan,,

9)      Dashankuro



Aku xtau la kalau aku eja tu betul ke x huu…tapi yang penting Dashankuro ni jugak seperti beyblade dah lakukan fenomena kat Malaysia. Banyak kereta kelajuan tinggi ni terjual dengan larisnya kat Malaysia tapi aku xtau naper aku je yang xterpengaruh ngn bende ni..sbb xmampu beli kot huhu..

10)    Xmen  



Citer ni sejak aku kecil dah de. N yang bestnye semua orang time tu berangan nak ade kuasa mutan haha..tapi yang aku paling minat mase tu wolverine..coz biler die cedera die boleh baik semula..skrg ni tgh nanti2 kan movie2 baru Xmen. Semua movie2 Xmen setakat ni aku simpan kemas dalam harddisk aku,,,,

Ada banyak lagi nantikan la akan datang kalo ade mase lagi aku citer k…

2 comments:

  1. nnt aku dah balik umah aku tambah kan link terbaik tuk download semua ni..kalo ade yang berminat la..

    ReplyDelete
  2. http://www.goodanime.net/ k ni la satu2 nye link yang aku gune sampai sekarang sbb sistem die senang sangat nak gune kalo korang sumer pakai Internet DOwnload Manager..comferm senang je download

    ReplyDelete